Vriendenclub

Screenshot_2023-01-02_at_14.52.44.png

Welkom op de webpagina van de Vriendenclub van Kolping Boys. Hier vindt u alle informatie over onze doelstellingen, projecten en contactpersonen.

De Vriendenclub van Kolping Boys  (opgericht in 1985) spant zich in om de club bij te staan bij het verfraaien van het complex en structurele continuering van de vereniging.

De stichting heeft ten doel: het verlenen van steun, zowel materieel als immaterieel, van de voetbalvereniging Kolping Boys te Oudorp.

De Vriendenclub van Kolping Boys spant zich dus in om de club bij te staan bij het verfraaien van het complex en structurele continuering van de vereniging

Klik hier om Lid te worden van de Vriendenclub?

Projecten
De Vriendenclub van Kolping Boys probeert met de club te streven naar het verlenen van steun aan projecten waar zoveel mogelijk leden van de vereniging profijt van hebben.

Gerealiseerd
Voorbeelden van projecten die mede dankzij de Vriendenclub zijn gerealiseerd:

• Verbouwing van de bestuurskamer;

• Verbouwing van de kantine;

• De kleedkameraccomodatie;

• De verlichting rondom de velden;

• Het speeltuintje;

• Het pannaveldje;

Nieuwste project
In 2014 zijn er rondom de 2 laatste velden sta-dugouts en toeschouwershokjes gerealiseerd zodat ook (de supporters van) onze jongste jeugd en lagere elftallen comfortabel naar de wedstrijden kunnen kijken.

Wensen

Op dit moment leven er bij het bestuur van Kolping Boys vooral wensen betreffende het upgraden van de keuken en de toiletgroep en een nieuw materiaalhok. De Vriendenclub denkt mee over de mogelijke realisatie van deze projecten

Leden werven

Een van de belangrijkste activiteiten van het bestuur is, naast selectie van nieuwe projecten en het financiële beheer, het werven van nieuwe leden.

U kunt hierbij helpen door:

• Lid te worden;
  • Iemand anders met een Kolping Boys hart te wijzen op de Vriendenclub.

Wat krijgt u als lid

De leden krijgen hun naam in goud of met uw reclamelogo op het Vriendenclubbord in de kantine.

Voor de leden van de Vriendenclub wordt er 1 maal per 2 jaar een uitje c.q. feestavond georganiseerd om de onderlinge binding te vergroten.

Daarnaast ontvangen de leden korting op het 2 jaarlijkse Zwart-Wit mannendiner (eerstvolgende in 2016)

Maar belangrijker is dat u met uw financiële bijdrage er voor zorgt dat Kolping Boys structurele verbeteringen op het complex kan blijven doen.

• Jacco Buisman, Voorzitter
  • Minou Stoop, Penningmeester
  • Henk Zeegers, Lid
  • Petra Duijneveld, Lid