Delano Rotteveel overleden

5 juli 2019 18:30

Bestuur v.v. Kolping Boys

Donderdag 4 juli is Delano Rotteveel overleden.
Na 4 ½ jaar vechten tegen leukemie heeft hij de oneerlijke strijd moeten opgeven.

Delano was een geliefd Kolping Boys lid vanaf de mini’s en heeft het voetbal altijd met grote hartstocht gedaan. Zelfs toen hij ziek was bleef hij voetballen, zodra hij zich beter voelde trainde hij weer mee en er is zelfs een periode geweest dat hij weer wedstrijden kon spelen. Helaas lukte dit sinds afgelopen najaar niet meer en werd zijn ziekbed steeds zwaarder.

Wij wensen familie en nabestaanden veel sterkte met dit enorme verlies.

Zondag 7 juli tussen 13-15 uur is er gelegenheid tot het nemen van afscheid, bij Delano thuis: Westfriesepad 11 Alkmaar.  Op Woensdag 10 juli is er een stille tocht ter ere van Delano.

Bestuur v.v. Kolping Boys

Delano Rotteveel