Arbitrage nieuws

Cursus Spelbegeleider / Pupillenscheidsrechter

30 november 13:00  Wil jij ons helpen en scheidsrechter/spelbegeleider worden? We hebben gemiddeld 30 wedstrijden per weekend. Om deze wedstrijden goed te laten verlopen hebben wij de hulp van scheidsrechters nodig. Het is voor ons als vereniging belangrijk dat wij over voldoende goed opgeleide scheidsrechters beschikken. Lijkt het je leuk om scheidsrechter te worden? Dan willen wij je hierin graag ondersteunen! Binnenkort start er op onze club een KNVB cursus! De minimum leeftijd voor deelname is 12 jaar. Deze oproep geldt voor leden en OUDERS van leden!meer »

Scheidsrechter tenues

4 november 15:00  Kolping Boys stelt gratis tenues in bruikleen beschikbaar voor Kolping clubscheidsrechters.meer »

Cursus Verenigingsscheidsrechter

25 oktober 23:00  Er zijn nog enkele plaatsen vrij bij 2 Verenigingsscheidsrechter cursussen. Het betreft cursussen die binnenkort starten bij KSV in Heerhugowaard en Vitesse '22 in Castricum. Deelnemers moeten minimaal 14 jaar zijn. Meer informatie over de cursus en een link naar het inschrijfformulier vindt je hieronder.meer »

Nieuwe pupillenscheidsrechters

27 mei 15:15  Vorige week zijn in totaal 9 leden geslaagd voor de KNVB cursus SPELBEGELEIDER/ PUPILLENSCHEIDSRECHTER. Na 2 cursusavonden met tussendoor 2 stagewedstrijden, ontvingen zij uit handen van cursusleider Rob Overkleeft hun diploma.meer »

De cursus spelleider/pupillenscheidsrechter van de KNVB gaat door.

13 maart 13:45  De cursus spelleider/pupillenscheidsrechter van de KNVB gaat door. En er is nog ruimte om je aan te melden. De cursus bestaat uit 2 woensdagavonden: 29 maart en 12 april, van 19:00-21:30 uur, en wordt gehouden op ons complex. De cursus is gratis voor leden, ouders en vrijwilligers. meer »

Scheidsrechter Info Avond

10 februari 0:45  Voor iedereen die fluit of vlagt of interesse heeft! Fluit of vlag je soms al en wil je ondersteuning, heb je vragen of lijkt het je leuk om hierover in gesprek te gaan? Wij nodigen je graag uit voor de info avond medio maart.meer »

Nieuwe pupillenscheidsrechters van start gegaan