Kolping Boys E5 veel te sterk voor Sporting S E1 uitslag 0-11

9 november 2013 10:30

Accommodatie

Onbekend

We mochten het opnemen tegen het oud clubje van Nuel. We wisten dat we het doelsaldo hier aardig konden opkrikken, maar dan moesten we wel gewoon ons spel blijven spelen en de kansen creeeren. En dat gebeurde ook de openingstreffer werd gemaakt in de 8ste minuut door Stefan door een pass van Divine. 1 minuut erna was het andersom en scoorde Divine door mooi aangeven van Stefan. 0-2. Sporting S kwam er moeilijk uit omdat wij continu druk zette. Jazzley en Hasan hielden het overzicht achter. Jazzley gaf een mooie diepte pass aan Stefan en benutte de kans in de 14de minuut 0-3. Vers bloed kwam in het veld Stefan en Yoeran werd gewisseld voor Tijmen en Danny. De draad werd gewoon opgepakt en dit keer scoorde Tijmen door aangeven van Danny 0-4.

Nuel wilde heel graag scoren tegen zijn oude clubje. Door een individuele actie van zijn kant uit haalde hij uit van een afstand mooi het doel in. 0-5! Dit was ook de stand dat we de rust in gingen. De 2de helft gingen we gewoon door met onze missie om hier veel doelpunten te maken. Sporting S kreeg uiteindelijk ook een grote kans om te scoren, maar schoot tegen de paal. Sverre was heel snel met het uit schieten van de bal, want hij zag Yoeran al heel diep gaan. Yoeran nam de bal mee en scoorde vanuit de linkerkant mooi in de kruising. 0-6 (30ste minuut). Binnen 2 minuten pakte Danny ook zijn doelpuntje mee. 0-7 (32ste minuut). Het grotendeels van de wedstrijd bleven ook op de helft van Sportings S. Danny pakte zijn 2de assist voor vandaag waar Stefan van profiteerde 0-8 (38ste minuut). Jazzley had de ruimte om uit te halen vanuit een grote afstand de bal kwam mooi onder de lat van het doel binnen 0-9 (40ste minuut). Hasan kreeg ook een kans om op doel te schieten maar die werd tegengehouden door de keeper. Sverre had vandaag een rustig dagje. Divine kwam nog met een actie en maakte het mooi af 0-10 (46ste minuut). Nuel zorgde voor de eindstand 0-11! Het was een productieve wedstrijd. Missie geslaagd!

Volgende week nemen we het op tegen Reigerboys E5.

Sportpark De Wending - Reigerboys
Lotte Beesedijk 1 1705 NA