Kolpingboys E5 met 2-1 langs Limmen E2

E-pupillen zaterdag, E5, 2e klasse 06

8 maart 2014 9:00

Onbekend

Een wedstrijd vol met vraagtekens. Geen idee hoe de wedstrijd zou verlopen nu Sverre geblesseerd is en Hasan de taak op zich heeft genomen om op doel te staan. In de training deed Hasan het zo gek niet dus hebben we voor deze optie gekozen. Dit keer spelend in de formatie 3-3. Met Tijmen linksvoor, Stefan midden, Divine rechtvoor. En de verdedigers Yoeran links, Jazzley centraal en Nuel rechts.

Het was wel even wennen en ook omdat het weer een aantal weken geleden is dat we voor het laatst speelden. Verdedigend ging het best goed alleen werd de bal niet goed weggespeeld waardoor Limmen de bal onderschepte en weer kon aanvallen.

Hasan hield wat ballen tegen, maar moest nog even wennen om zijn tijd te nemen als hij de bal weg schoot.

Al met al ging het gelijk op, maar in de 18de minuut kreeg Tijmen een mooie diepte pass en stond hij oog in oog met de keeper van Limmen en schoot hem mooi in de linkerhoek 0-1!

Limmen wist nog terug te komen in blessuretijd 1-1.

De 2de helft ging stukken beter, Divine was goed bezig en maakte het voor een aantal spelers van Limmen knap lastig om continu te storen.

Nuel wist Tijmen te bereiken en Tijmen maakte het koelbloedig af 1-2!!

Limmen had veel kansen maar benutte ze niet.

Het geluk was dit keer aan onze zijde en gingen lekker met 3 punten naar huis.

Goed gedaan hoor jongens in de training zullen we aan wat puntjes werken!

groet David