Zaterdag 24 januari 2015, Kolping Boys F3 – KSV F3, 2-1

Ouder

Accommodatie

Onbekend

En we zijn weer begonnen, de 2e helft van het seizoen. Met de nieuwe indeling kunnen we flink aan de bak. Tegenstanders als Uitgeest en Reiger Boys zullen lastige tegenstanders worden denk ik? Maar ook Dynamo F1 en KSV F2 zijn tegenstanders van formaat. KSV F3 zou de mindere zijn dacht ik, maar dat lieten ze vandaag niet merken. Hetzelfde team als de vorige wedstrijd, maar nu met een hele andere instelling. We hebben de coaches ook gecomplimenteerd met de progressie die het team heeft gemaakt.

Wij speelde vandaag niet onze beste wedstrijd. Hier en daar wat slapjes en onzorgvuldig, maar gelukkig toch gewonnen. Met doelpunten van Connor en Timo hebben we toch de 3 punten in Oudorp kunnen  houden. Ook hebben we nog 2x de paal geraakt en konden we een aantal mooie aanvallen niet langs de goed keepende goalie van KSV krijgen. Onze keepers Sebastian en Yanick stonden goed, waardoor KSV gelukkig niet meer dan 1 doelpunt kon maken. Vanwege de kou was het erg glad. Een inspectie van de noppen na de wedstrijd gaf aan dat een aantal spelers toch wel erg korte noppen had, wat in onze beleving onder deze omstandigheden geen goeie keus is. Wellicht handig om daar volgende keer even over na te denken.

Mannen, klasse dat we hebben gewonnen en 3 punten binnen hebben. En omdat we de enige wedstrijd waren, staan we gelijk bovenaan. Ik stel voor dat we die plek niet meer afstaan de rest van het seizoen. Dan hebben we aan het eind van het seizoen een groot feest als afsluiting. Als we geen eerste worden…dan ook!

Op naar volgende week!