Kolpingboy?s E5 mooie 3-6! overwinnig op Hugo Boys E1

25 september 2013 18:30

Accommodatie

Onbekend

Voor degene die er niet waren, hierbij het verslag van de gespeelde wedstrijd gisteren uit bij Hugo Boys E1.

Kolpingboys kreeg de aftrap en begon lekker vel aan de wedstrijd, aanvallend met Stefan op rechts voor en Danny links. Door een goed aansluitende middenveld Divine en Tijmen, werd er al gauw druk gezet bij Hugoboys, dat resulteerde op een mooie doelpunt van Stefan met RECHTS (aangezien hij eigenlijk een linkspoot is). 0-1 in de 1ste minuut. Onze jongens waren gretig en werd goed overgespeeld. Hasan gaf een mooie pas op Divine, waardoor hij nog een paar mooie passeer bewegingen maakte en snoeihard uithaalde vanuit rechts en mooi in de linkerhoek plaatste waar de keeper van Hugo boys niet meer bij kon. 0-2 (in de 4de minuut). Hugo boys had het moeilijk met onze verdedigers Hasan en Jazzley, ze gooide het elke keer goed dicht achterin. Uiteindelijk kreeg Hugo boys wel de kans om een schot te plaatsen op doel. Jesse dacht dat hij naast ging, maar de bal ging vlak langs de rechterpaal in het doel. (Lucky goal) 1-2 in de 7de minuut. Maar er was niets aan de hand de jongens gingen gewoon verder met hun spel en bleven druk zetten naar voren. Nu kwam Danny in actie met zijn mooie controle over de bal dolde een paar jongens van Hugoboys en wist de bal achter de doelman te plaatsen 1-3 (11de minuut). Stefan kreeg een mooie pas van Jazzley waardoor er een counter mogelijkheid ontstond, Stefan stond oog in oog met de keeper, de keeper kwam goed uit zijn doel, gelukkig hield Stefan zijn hoofd cool en stifte de bal mooi over de keeper 1-4! (13de minuut). Dit was ook de stand in de rust. We wisten dat Hugoboys wat terug wilde doen en ook aanvallender wilde spelen, dat gebeurde ook. Ons middenveld sloot niet meer goed aan waardoor Hasan en Jazzley achterin in moeilijkheden kwamen. Jazzley wist nog een doelpunt te voorkomen door een schot te blokkeren. Het werd een corner voor Hugoboys. Corner werd goed genomen en een van de jongens van Hugoboys kopte hem mooi in 2-4!. De vermoeidheid begon te komen, dat merkte Hugoboys en profiteerde daarvan. Maar Tijmen kreeg 2 mooie kansen en benutten ze alle twee op fraaie wijze. 2-5 (45ste minuut) en 2-6 (49ste minuut). Hugoboys wist nog in de slotfase de eindstand te zetten op 3-6. Mooie overwinning, aangezien zij 3 wissels hadden en wij alleen maar 1.

Okay beste ouders aankomend weekend speelt Kolpingboys E5 niet, wij zijn dan vrijgepland door de KNVB. Het weekend erop spelen we uit tegen KSV E4.
De wedstrijd begint om 11.30.

Graag verzamelen bij het wedstrijdsecreteriaat om 10.30.

Het adres is:

Sportpark De Kruising- KSV
Jan Glijnisweg 35 A 1703 RK
HEERHUGOWAARD
tel. 072-5725772

Aankomende maandag wil ik graag dat alle jongens hun KOLPINGBOYS TENUE aan hebben voor de foto. Afgelopen maandag was daar een beetje onduidelijkheid in, maar graag deze maandag volledige tenue aan voor de groepsfoto en individuele foto's.

Alvast fijn weekend en oh ja HASAN IS VANDAAG JARIG, hij had gisteren nog getracteerd op chips, nog bedankt hiervoor en veel plezier vandaag en in het weekend!

Gr. David Nelwan