Sponsors: Kolping chocolade puzzel van Lagosse Chocolade

18 november 2021 0:30

John van den Oord

Leo van der Maale van Lagosse Chocolade heeft speciaal voor Kolping Boys een puzzel van Belgische chocolade geproduceerd.

Lagosse Chocolade is een familiebedrijf en actief als producent van chocoladeproducten. Dit moderne chocoladefabriek (uit Heerhugowaard) richt zich op een nieuwe trend, te weten gepersonaliseerde chocolade. De Kolping chocolade puzzel is een mooi voorbeeld hiervan; een Kolping fotocollage afgedrukt op chocolade.

Op de website van Lagosse lees ik het volgende: ‘Met ons MVO beleid laten we zien waar we voor staan, hoe we voortgang willen boeken en hoe we maatschappelijk verantwoord ondernemen integreren in onze diensten en processen’. Het blijft echter niet bij woorden, want Leo heeft zijn maatschappelijke betrokkenheid getoond door voor Kolping Boys een puzzel te produceren en te zorgen dat wij een goede winstmarge hebben op de verkoop.

Fotopuzzel
Met de fotocollage wordt uitgestraald waar Kolping voor staat. De voetbaltas (van Dick Veel) symboliseert het rijke verleden van onze club, de mooie hoofdtribune is in eigen beheer tot stand gekomen door vrijwilligers, the wall of fame met een overzicht van talenten die zijn doorgestoomd naar betaald voetbal en tenslotte een actiefoto van Rick Klaver (met op het shirt onze trotse hoofdsponsor Albert Heijn Oudorp) want we zijn wel een voetbalclub. Het Kolping logo kenmerkt tenslotte het hechte verenigingsgevoel. Zo’n puzzel wil je toch kopen en maken?

Sponsoring in natura
Leo van der Maale is maar een voorbeeld. Maar bij Kolping Boys zijn meer sponsors in natura. Vaak ondernemers (of vrijwilligers) die hier niet mee te koop lopen, maar hun betrokkenheid bij de club tonen door materialen te leveren, diensten te verrichten of een andere bijdrage leveren in welke vorm dan ook. Deze sponsors en vrijwilligers staan niet altijd op de voorgrond. Langs deze weg willen ik, namens Kolping Boys, mijn waardering uitspreken voor deze  ‘supporters van de club’.

John van den Oord

DOE MEE, bestel de Kolping Boys chocoladepuzzel en geniet van de feestdagen!

Screenshot_2021-10-22_at_19.45.49_1.png

Leo_1.jpg