Ontwikkelings programma meiden- & vrouwen voetbal

Kolping Boys is door de KNVB gevraagd om deel te nemen aan een ontwikkelingsprogramma meiden- & vrouwenvoetbal.
Met ongeveer 30 andere verenigingen in Nederland, en als enige in de kop van Noord Holland, heeft de KNVB ons aangemerkt om een voortrekkersrol te gaan vervullen in de regio op het gebied van meiden- en vrouwenvoetbal.

Daar zijn we natuurlijk best trots op, en we zien hierin een buitenkans om het meiden- en damesvoetbal de komende jaren versneld verder te laten groeien binnen onze club, en binnen de regio Alkmaar. Meedoen aan het programma betekent wel dat we als organisatie een flinke inspanning moeten verrichten. Daarvoor hebben we draagvlak nodig binnen Kolping Boys.
Daarom vragen we, voordat we op de uitnodiging van de KNVB ingaan, of jullie achter ons staan, om deze uitdaging samen aan te gaan.

Wil je meer weten over het ontwikkelingsprogramma kijk dan op de KNVB website: https://www.knvb.nl/nieuws/assist/assist/26739/verenigingen-en-knvb-versterken-vrouwenvoetballandschap

Steun het meisjes- & vrouwenvoetbal

Ik ondersteun de Dames - en meisjescommissie van Kolping Boys bij deelname aan het ontwikkelingsprogramma meisjes - & vrouwenvoetbal van de KNVB, en wil, daar waar nodig, meehelpen om de kwaliteit van het meisjes- & vrouwen voetbal bij Kolping Boys te verbeteren.

* = verplicht