Evenementen kalender

Activiteiten in deze categorie op 03 mei:

Jonger Oranje Talentendag

Tijdens de Jonger Oranje Talentendag speel je een groot 4 tegen 4-toernooi tegen leeftijdsgenoten en zijn scouts van diverse profclubs aanwezig. Je krijgt de kans om jouw grote voetbaldroom te verwezenlijken: gescout worden door een profclub en een plek verdienen in de Jonger Oranje Finals.

De scouts van de Eredivisieclubs selecteren tijdens de Jonger Oranje Talentendag de beste spelers voor de Jonger Oranje Finals. Tijdens de Jonger Oranje Finals nemen alle geselecteerden het tegen elkaar op en zijn de scouts van onze partnerclubs weer aanwezig.

De Jonger Oranje Talentendag is voor spelers (jongens en meiden) uit de geboortejaren 2004 t/m 2009. Aanmelden is vanaf 09:45 uur en rond 15:00 uur is de Jonger Oranje Talentendag afgelopen. Deelname kost slechts €28,95!

Meer informatie en aanmelden: www.jongeroranje.nl/inschrijven

Screenshot_2022-03-31_at_11.56.58.png

• 3 mei 2022 9:45 - 3 mei 2022 15:00