Lid worden

Om lid te worden van v.v. Kolping Boys, dient u gebruik te maken van het Inschrijfformulier.

OVERSCHRIJVEN NAAR KOLPING BOYS

Als u lid wilt worden van Kolping Boys en de afgelopen 3 jaar al voor een andere voetbalclub hebt gespeeld dan dient u te worden overgeschreven. Het overschrijven gebeurt tegenwoordig automatisch bij het inschrijven, er hoeft geen apart overschrijfformulier meer te worden ingeleverd.

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP

Wil je het lidmaatschap opzeggen of wil je overschrijven naar een andere club ? Meld het VOOR 1 juni bij de ledenadministratie. Hoe dat gaat staat hier.

AAN- EN AFMELD REGELS

Afspraken rondom het aanmelden en afmelden tijdens het lopende seizoen en bij blessures:
  Contributie protocol