De Derde Hel­ft bij Kolping Boys

Als eerste sportvereniging in Noord-Holland is voetbalvereniging Kolping Boys gestart met het project De Derde Helft, een initiatief van het Nationaal Ouderenfonds en de Vriendenloterij.

Kolping Boys opent hiermee de deuren van zijn clubhuis voor alle ouderen uit Oudorp (en de regio Alkmaar). Onder de naam De Derde Helft­ is het clubhuis van Kolping Boys de vaste ontmoetingsplek waar ouderen uit de buurt elkaar wekelijks kunnen ontmoeten; een kopje koffie/thee drinken, een praatje maken en samen (sportieve en sociale) activiteiten ondernemen.

Alles kan en mag.

• Bent u 55-plus? Of uit het arbeidsproces?
  • Vindt u het leuk om nieuwe mensen uit uw buurt te ontmoeten?
  • Wilt u (sportieve) activiteiten combineren met elkaar ontmoeten en gezelligheid?

Dan kunt u bij Kolping Boys terecht. Iedere woensdag van 14.00 tot 16.00 uur nodigt Kolping Boys u graag uit voor De Derde Helft­ in ons clubhuis aan ‘De Nollen’. Voor vragen en informatie over zorg en welzijn en ondersteuning aan huis kunt u ook wekelijks terecht bij een medewerker van WonenPlus.

Iedere woensdag bieden wij leuke, gezellige en/of sportieve activiteiten.

• Buitenactiviteiten: wandelen, Walking Football, Jeu de Boules, onderhoudswerkzaamheden.
  • Binnenactiviteiten: klaverjassen, sjoelen,  biljarten, darten, keezen en gezelschapsspelletjes.
  • Incidenteel organiseert de ouderraad een themamiddag bijvoorbeeld een kaas- en wijnproeverij, gezamenlijke lunch of bloemschikken.

Waar?
Sportcomplex ‘De Nollen’, Beverdam 3 in Alkmaar.

Om 14:00 starten we met een kop koffie/ thee en de activiteiten sluiten we gezamenlijk af rond 16:00 uur.

Bijdrage?
U koopt een strippenkaart. Deelname kost u één strip (per week) van 3 euro.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met
Jan Beuckens, verenigingsmanager Kolping Boys
M  06 24 12 74 12