Inschrijfformulier

LID WORDEN

Om lid te worden van v.v. Kolping Boys, kunt u gebruik maken van onderstaand inschrijfformulier. Dus ook als u nog niet zeker weet of u lid wilt worden, en eerst een proeftraining wilt volgen, vragen wij u om het gehele formulier in te vullen. We maken u pas lid als we van de coördinator horen dat u in een team bent geplaatst, vanaf dat moment rekenen we de (aangepaste) contributie.

Introductie
Heel fijn dat je, of je kind, interesse heeft om bij Kolping Boys te gaan voetballen. Uiteraard kun je op deze website al veel informatie vinden over onze vereniging. Als je tot inschrijving wil overgaan kan hiervoor onderstaande formulier gebruikt worden.

Hoe verder na inschrijving?
Na het indienen van je formulier gaan wij direct aan de slag. Onze ledenadministratie controleert bij de coördinator van de leeftijdsgroep of er plaats is. Indien er plaats is neemt de coördinator contact met u op. Als u, of uw kind, bent ingedeeld in een team, gaat de ledenadministratie over tot inschrijving. Mocht er gedurende het proces een vraag zijn dan kan deze gesteld worden aan [email protected]

ledenstop.jpeg

Kolping Boys is populair
Door de overweldigende populariteit van onze voetbalvereniging zijn we gedwongen om een ledenstop in te voeren, met uitzondering van de volgende leeftijdscategorieën:

• JO6 (geboren in 2018)
  • JO7 (geboren in 2017)
  • JO8 (geboren in 2016)
  • JO9 (geboren in 2015)
  • JO10 (geboren in 2014)
  • JO15 (geboren in 2009)
  • JO19 (geboren in 2005)
  • Meisjes en Dames (geboren na  2010)

De gedeeltelijk ledenstop geldt voorlopig tot 1 januari 2024.
Rond die tijd zal de situatie opnieuw worden beoordeeld.

Voormalige of huidige voetbalvereniging

Je gegevens

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van de KNVB *
Ik ga akkoord met de privacyverklaring van Kolping Boys *

Voor de inschrijving hebben we een nummer van een geldig identiteitsbewijs nodig. Dit kan zijn een paspoort, een rijbewijs of een identiteitskaart. Geef aan welk identiteitsbewijs het betreft en vul daarna het nummer in van het identiteitsbewijs. Let op: een kopie is niet nodig.

Vul hier het nummer in van het identiteitsbewijs dat je hebt aangegeven.

Regel hieronder je automatische incasso.
Door het insturen van dit formulier geeft u toestemming aan v.v. Kolping Boys: - om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank - om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens contributie, borg voor de verenigingingsdienst dan wel sanctie vanuit de KNVB overeenkomstig de opdracht van v.v. Kolping Boys. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen twaalf weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden. Bij betaling anders dan met automatische incasso wordt de contributie jaarlijks verhoogd met 5 euro administratie kosten.

Bankrekeningnummer of 'AlkmaarPas', 'HeerhugowaardPas, 'JFS' (Jeugd Fonds Sport), etc.

Voor termijnbetaling (sept/dec/feb) kunt u contact opnemen met de ledenadministrateur ([email protected]).

VERENIGINGSDIENST
Met elkaar, voor elkaar!!
Kolping Boys is een vereniging die uitsluitend kan functioneren omdat leden en/of ouders of verzorgers bereid zijn zich in hun vrije tijd voor hun vereniging in te zetten. In de ledenvergadering van februari 2017 is afgesproken dat vanaf het seizoen 2017-2018 ieder spelend lid of ouder (verzorger) een actieve bijdrage aan de vereniging gaat leveren in de vorm van de Verenigingsdienst.
Hiervoor dient eenmalig een borg te worden betaald. Meer informatie over de Verenigingsdienst staat in de Verenigingsdienst Handleiding.

Let op:
1. Als aanmelder in de afgelopen 3 jaar lid was van een andere vereniging zal automatisch overschrijving worden aangevraagd, hiervoor behoeft geen overschrijfformulier meer te worden ingeleverd.
2. Bij inschrijving vóór aanvang van het seizoen dient een volledige jaarcontributie te worden voldaan.
3. Bij inschrijving gedurende het seizoen zal een gedeelte van de contributie verschuldigd zijn. Dit afhankelijk van de maand van inschrijving.
4. Contributie kan niet contant worden betaald.

De aanmelder / ouder / verzorger verklaart kennisgenomen te hebben van ons privacy statement en de gedragsregels zoals die gelden bij Kolping Boys en akkoord te gaan met het contributie- en betaling reglement.

* = verplicht