FC VERS selectie !

28 september 2019 12:45

John van den Oord, Kolping Netwerk

Kolping Boys maakt deel uit van de landelijke FC VERS selectie !
Gisteravond heeft Kolping Boys een mooie prijs binnengehaald. Als één van de drie voetbalverenigingen uit Nederland gaan wij starten met FC Vers als een doorstart van de gezonde kantine (lekker bezig).
FC VERS, de nieuwe en gezonde kantinebeleving, is een programma vanuit de KNVB en Sligro.

KNVB: ‘Zo leveren we voor acht uur per week een kantinecoach om te helpen in de kantine en samen met het bestuur een plan van aanpak op te stellen. Ook is er aandacht voor uitstraling en gastvrijheid van de kantine als thuishonk van de club. Zo krijgt de club een upgrade van de kantine met apparatuur en inrichting en zorgen we voor snelle wifi. Om nog maar niet te spreken van het hele arsenaal aan experts dat vanuit de aangesloten partners tot jullie beschikking staat’.

De komende maanden wordt u geïnformeerd door de selectiespelers (kantinemedewerker en barcoaches) van FC Vers!

Meer informatie over FC VERS vindt u op de KNVB site.

FC-VERS