Van het bestuur: De ALV

6 november 2021 19:00

Het bestuur

De algemene ledenvergadering van vrijdag 29 oktober is soepel verlopen. Er is algemene tevredenheid over onze financiƫn die zijn prima op orde, en voor wat betreft het aantal leden zitten wij op onze maximale capaciteit van 1200 spelers. Prima cijfers dus maar er is ook een keerzijde.

Er zijn stevige signalen vernomen dat onze organisatie langzamerhand overbelast begint te raken. Om dit te kantelen wordt een wervingscampagne ingericht die moet ervoor gaat zorgen dat er meer vrijwilligers op bepaalde functies gaan instromen. Wat ons bijvoorbeeld opvalt is dat er nogal een te kort is aan coördinatoren. Tevens is het bestuur uitgebreid met twee bestuursleden zodat we weer met een vijf koppig bestuur kunnen functioneren. Een aangepast organigram met onderliggende commissies is binnenkort beschikbaar zodat iedereen weet wie waar verantwoordelijk voor is.

Dan iets over een aantal lopende acties die zijn ingezet. Ons terras willen we graag gaan voorzien van een professionele overkapping. Dit biedt meerdere voordelen zoals: spreiding van mensen ook handig in verband met corona, ons meubilair blijft droog en gaat daardoor langer mee, en belangrijk extra uitgiftepunten voor verkoop vanuit de kantine!

Dan is er de enige echte Kolping gadget, die wil je gewoon hebben! Een heuse echt lekkere Kolping chocoladepuzzel waarvan de winst aan de overkapping wordt toebedeeld. Bestellingen verlopen via onze website.

Dan iets anders de veld ledverlichting. De verlichting draait stabiel en de beheerapp wordt op korte termijn dan ook aan de voetbalorganisatie overgedragen. Tijdslots worden per veld ingeregeld maar beheerders kunnen tijdslots ook overrulen en de verlichting direct aanzetten. Belangrijk is dat eenieder GEEN fysieke schakelaars meer moet gaan uitproberen, deze hebben geen functie meer omdat via de APP de verlichting wordt aangezet. Blijf dus van de schakelaars af omdat de APP de verlichting dan niet aanzetten.

Sportieve groet,

bestuur