Van het bestuur: Genieten langs de lijn!

25 mei 2022 13:45

Namens het bestuur, Erik Burger

Beste spelers, vrijwilligers, sponsoren en vrienden van Kolping Boys,
Het voetbalseizoen is bijna ten einde en wat voor einde! Namens het bestuur, technische staf, begeleiders en ouders mogen we vaststellen dat Kolping Boys in de verschillende competities fantastisch heeft gepresteerd!

PHOTO-2022-05-24-18-41-55.jpg

JO19-1 twee keer kampioen binnen één seizoen! JO17-1 heeft de koppositie van concurrent Bloemendaal overgenomen en kan met nog één te spelen wedstrijd kampioen worden. Vervolgens JO13-1 en JO-19-2 beide teams kampioen. Meiden MO15-1 kampioen maar ook MO13-1 heeft nog kans om het kampioenschap te winnen. Onze mannen van senioren 1 hebben na een goede seizoenstart helaas een terugval gehad, maar gelukkig ook weer de rug gerecht en zijn daarmee keurig in de middenmoot van de 1e klasse ‘geland’.

Het was afgelopen weekend dan ook genieten langs de lijn; wedstrijdspanning, sportieve strijd op de velden en een volle tribune met veel supporters langs te lijnen. Zo wil je het graag zien. Dit doet recht aan alle inspanningen van onze vrijwilligers, inclusief onze volle kantine, want ook zij leveren een belangrijke bijdrage voor de inwendige mens en de broodnodige inkomsten voor de vereniging.

Voor wat het nieuwe seizoen betreft zijn de ontwikkelingen al enige tijd in volle gang. Zo wordt onze voetbalorganisatie verder uitgebreid en zijn er nieuwe trainers aangetrokken. Maar Kolping Boys staat als vereniging ook op een kantelpunt qua groei, beschikbare capaciteit en mogelijkheden. We willen immers niet ten onder gaan aan ons eigen succes en dat is in het geheel ook niet aan de orde, als we ons gezonde verstand maar blijven gebruiken. Om dit inhoudelijk verder vorm te geven moeten we als bestuur aan de bak om verschillende scenario’s te onderzoeken en deze voor verdere besluitvorming aan onze leden voor te dragen.  Op basis van onze keuzes en voldoende draagvlak gaan we onze toekomst veiligstellen.

Wordt vervolgd…..

Met sportieve groet,