Beperkt douchen

15 oktober 2022 12:00

Hoofdbestuur

Zoals iedereen inmiddels heeft ervaren zijn de energiekosten onbetaalbaar geworden. Dit is helaas een maatschappelijk drama, ook voor verenigingen en culturele instellingen. In het verlengde hiervan heeft het bestuur technische maatregelen getroffen om het gasverbruik doordeweeks omlaag te brengen. Tijdens de Algemene Leden Vergadering op 7 november aanstaande wordt het onderwerp energiekosten ook uitgebreid ter sprake gebracht, omdat wordt verwacht dat verder ingrijpen niet wordt uitgesloten.

Screenshot_2022-10-15_at_12.15.01.png

Douchen doordeweeks beperkt

Door de grootverbruikers (dit zijn boilers die 24/7 in gebruik zijn) doordeweeks af te sluiten, verwacht de vereniging op het gasverbruik te kunnen besparen. Doordeweeks worden de douches daarom afgesloten.

Alleen voor de senioren die laat trainen en vaak nazitten in de kantine, blijven de douches in kleedkamer 16 en 17 wel in gebruik. Deze kleedkamers zijn gescheiden van het boilersysteem en blijven dus operationeel.

Bovengenoemde maatregel gaat in op maandag 17 oktober en duurt gaande dit seizoen, afhankelijk van de ontwikkeling van de energiekosten en de in wording zijnde compensatiemaatregelen vanuit de overheid.

Wij zijn ons ervan bewust dat we een moeilijke periode tegemoet gaan, maar vertrouwen op jullie medewerking en begrip.

Met sportieve groet,
Hoofdbestuur