Van het bestuur

Van het bestuur: Kleding Spaarplan

22 juli 18:00  Na een prachtig afsluitend en sportief seizoen gaat eenieder genieten van een fijne zomervakantie! In dit nieuwsbericht brengen wij jullie graag op de hoogte van enkele belangrijke positieve veranderingen die binnen onze vereniging plaatsvinden.meer »

Van het bestuur: Kerstgroet

24 december 18:00  Beste Allen, Het jaar 2022 is wat ons betreft voorbijgevlogen. Een jaar van extremen wel te verstaan. Zonder hier verder op in te gaan - er is immers al genoeg maatschappelijke onrust - is er op voetbalgebied wel degelijk positief nieuws te melden!meer »

Van het bestuur, november 2022

22 november 0:15  Beste spelers, vrijwilligers, sponsoren en vrienden van Kolping Boys, Het nieuwe voetbalseizoen is alweer even gaande en vorige week heeft de Algemene Leden Vergadering plaatsgevonden. Kijkend naar het nieuwe seizoen en aansluitend de ingezette initiatieven, gaat het de vereniging sportief en maatschappelijk gezien erg goed. Vele kampioenen in vorig seizoen, nieuwe leden dit seizoen en ook is de introductie van onze Kolping Voetbal Academie met open armen ontvangen.meer »

Jaarverslag Kolping Boys Seizoen 2021-2022

19 november 13:00  Hierbij het verslag van het bestuur en de verschillende commissies van onze vereniging over het afgelopen seizoen 2021-2022, en de notulen van Algemene Ledenvergadering van 7 november j.l. De documenten staan in de bijlagen.meer »

Beperkt douchen

15 oktober 12:00  Zoals iedereen inmiddels heeft ervaren zijn de energiekosten onbetaalbaar geworden. Dit is helaas een maatschappelijk drama, ook voor verenigingen en culturele instellingen. In het verlengde hiervan heeft het bestuur technische maatregelen getroffen om het gasverbruik doordeweeks omlaag te brengen. Tijdens de Algemene Leden Vergadering op 7 november aanstaande wordt het onderwerp energiekosten ook uitgebreid ter sprake gebracht, omdat wordt verwacht dat verder ingrijpen niet wordt uitgesloten. meer »

Van het bestuur: Genieten langs de lijn!

25 mei 13:45  Beste spelers, vrijwilligers, sponsoren en vrienden van Kolping Boys, Het voetbalseizoen is bijna ten einde en wat voor einde! Namens het bestuur, technische staf, begeleiders en ouders mogen we vaststellen dat Kolping Boys in de verschillende competities fantastisch heeft gepresteerd! meer »

In memoriam: Dorian Bellamy

15 maart 18:30  Met grote verslagenheid heeft voetbalvereniging Kolping Boys, het zeer verdrietige nieuws moeten vernemen dat JO17-3 speler Dorian Bellamy , op vrijdag 4 maart jl. is overleden aan de gevolgen van een noodlottig ongeval, wat eerder die week heeft plaatsgevonden. Uit de berichten en reacties vernemen wij dat Dorian een zeer belangrijke plaats innam binnen het team JO17-3, en erg gewaardeerd werd als voetballer en zeker als mens. Daarom is de verslagenheid ook bij ons als vereniging zeer groot. Wij willen dan ook als vereniging bij deze de ouders van Dorian zijn naaste familie en vrienden, het voetbalteam JO17-3 en allen die Dorian warm hart toedragen, zeer veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd om dit enorme verlies te dragen. Namens Voetbalvereniging Kolping Boys, Het Hoofdbestuur De Junioren Commissie Overige vrijwilligers en leden

Van het bestuur: Mijlpalen