Inschrijf formulier

LID WORDEN

Om lid te worden van v.v. Kolping Boys, kunt u gebruik maken van onderstaand inschrijfformulier.

INSCHRIJFFORMULIER

Introductie
Heel fijn dat je, of je kind, interesse heeft om bij Kolping Boys te gaan voetballen. Uiteraard kun je op deze website al veel informatie vinden over onze vereniging. Als je tot inschrijving wil overgaan kan hiervoor onderstaande formulier gebruikt worden.

Hoe verder na inschrijving?
Na het indienen van je formulieren gaan wij direct aan de slag. Onze ledenadministratie controleert bij de coördinator van de leeftijdsgroep of er plaats is en zal op basis daarvan over gaan tot inschrijving. Mocht er gedurende het proces een vraag zijn dan kan deze gesteld worden aan ledenadministratie@kolpingboys.nl

(* = verplicht)

Bij een lid jonger dan 16 jaar:
Voor de inschrijving hebben we een nummer van een geldig identiteitsbewijs nodig.
Dit kan zijn een paspoort, een rijbewijs of een identiteitskaart.
Geef aan welk identiteitsbewijs het betreft en vul daarna het nummer in van het identiteitsbewijs. Let op: een kopie is niet nodig.

Vul hier het nummer in van het identiteitsbewijs dat je hebt aangegeven.

Regel hieronder je automatische incasso.
Door het insturen van dit formulier geeft u toestemming aan v.v. Kolping Boys:
- om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank
- om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens contributie, borg voor de verenigingingsdienst dan wel sanctie vanuit de KNVB overeenkomstig de opdracht van v.v. Kolping Boys.
Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken.
Neem hiervoor binnen twaalf weken na afschrijving contact op met uw bank.
Vraag uw bank naar de voorwaarden.
Bij betaling anders dan met automatische incasso wordt de contributie jaarlijks verhoogd met 5 euro administratie kosten.
** Indien het land van de cassant en de geïncassseerde gelijk zijn, hoeft het 'Land' niet te worden ingevuld
** Geen verplicht veld bij Nederlands rekeningnummer.
Voor termijnbetaling (sept/dec/feb) kunt u contact opnemen met de ledenadministrateur (ledenadministratie@kolpingboys.nl).

Met elkaar, voor elkaar!! Kolping Boys is een vereniging die uitsluitend kan functioneren
omdat leden en/of ouders of verzorgers bereid zijn zich in hun vrije tijd voor hun vereniging in te zetten.
In de ledenvergadering van februari 2017 is afgesproken dat vanaf het seizoen 2017-2018 ieder spelend lid of ouder (verzorger) een bijdrage aan de vereniging gaat leveren in de vorm van de Verenigingsdienst.
Hiervoor dient eenmalig een borg te worden betaald. Meer informatie over de Verenigingsdienst staat onder Verenigingsdienst > Handleiding.

Daarnaast wordt aan nieuwe leden ook gevraagd om een vrijwillige actieve bijdrage te leveren.
Let op:
1. Als aanmelder in de afgelopen 3 jaar lid was van een andere vereniging zal automatisch overschrijving worden aangevraagd, hiervoor behoeft geen overschrijfformulier meer te worden ingeleverd.
2. Bij inschrijving vóór aanvang van het seizoen dient een volledige jaarcontributie te worden voldaan.
3. Bij inschrijving gedurende het seizoen zal een gedeelte van de contributie verschuldigd zijn. Dit afhankelijk van de maand van inschrijving.
4. Contributie kan niet contant worden betaald.

De aanmelder/ouder/verzorger verklaart kennisgenomen te hebben van ons privacy statement en de gedragsregels zoals die gelden bij Kolping Boys en akkoord te gaan met het contributie- en betaling reglement.

* = verplicht