Goede doelen

v.v. Kolping Boys, reeds 75 jaar een bloeiende voetbalvereniging uit Oudorp, doet iets unieks.

Vanaf het seizoen 2015/2016 ondersteunt Kolping Boys  twee Alkmaarse lokale goede doelen, te weten: Klas op Wielen Alkmaar & Autstekend.
Dit doen wij door op de tenues van de selectieteams van heren 1 en 2 reclame te maken voor deze organisaties die fantastisch werk verrichten. Tevens zal op diverse tenues steun worden gevraagd voor: Stop Pesten Nu ….. helaas een onderwerp dat niet meer is weg te denken uit onze maatschappij en continue aandacht blijft verdienen. Zeker gezien het feit dat jaarlijks 400.000 kinderen worden gepest.

Om niet meer afhankelijk te zijn van 1 sponsor die een groot bedrag betaald kiest Kolping Boys, met meer dan 1150 voetballende leden, ervoor dit met vele sponsoren te realiseren. En ook u kunt aansluiten bij dit, voor Nederland, unieke initiatief. Dit kan als individu, als team dat speelt bij Kolping Boys, als bedrijf, als vriendengroep etc. etc.

Voor een periode van 3 of 5 jaar kunt u zich aansluiten. Minimaal 50% van uw sponsorbedrag  wordt gedoneerd aan deze drie geweldige goede doelen.

Er zijn vier instapmogelijkheden te weten: € 100, € 250, € 500 of € 1000 per jaar (indien bedrijf excl. btw)

Wat gebeurt er met het resterende geld: dit wordt door de vereniging gebruikt voor o.a. kleding dat zal worden voorzien van de uitingen van deze goede doelen.

Naar het Inschrijfformulier

Inschrijven Goed Doel