Aanvraag vrijstelling

Wil je vrijstelling aanvragen voor de verenigingsdienst, dan kan dat hieronder aangevraagd worden.
Team verenigingsdiensten registreert en controleert je aanvraag en koppelt terug.

Let op:

• De standaard oudertaken tellen niet mee voor de verenigingsdienst.
    De 'normale' teamtaken die ouders uitvoeren voor hun kind (zoals vervoer naar uitwedstrijden, wassen van de tenues, spelbegeleider e.d.) zijn natuurlijk nodig, maar tellen niet mee als verenigingsdienst.
  • Het is niet mogelijk om vrijstelling te krijgen voor het betalen van de verenigingsdienst borg.
    Het betalen van de borg is verplicht, ook voor vrijwilligers.

Aanvraag vrijstelling verenigingsdienst

Vul hieronder de naam in van het lid waarvoor vrijstelling wordt gevraagd.
Als ouder kan je alleen vrijstelling aanvragen voor kinderen jonger dan 19 jaar. Leden van 19 jaar of ouder zijn zelf verantwoordelijk voor de invulling van hun verenigingsdienst.

Indien je al vrijwilliger bent, kan je hier toelichten welke werkzaamheden je uitvoert. Geef hier b.v.  ook aan voor welk team je dit doet. De toelichting is vereist voor vrijstelling , zonder toelichting wordt de vrijstelling afgewezen.

* = verplicht