Aanvraagformulier VOG

Beste trainer, coach en/of begeleider,

Kolping Boys streeft er naar om voor iedereen een zo goed mogelijk sportklimaat te creëren. Bij een goed sportklimaat staan sportiviteit en veiligheid voorop. Op het gebied van veiligheid wil het hoofdbestuur van Kolping Boys een extra stap zetten door te gaan werken met de Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Op basis van onderstaande gegevens zullen wij de aanvraag van de Verklaring Omtrent Gedrag in gang zetten. U wordt vervolgens door middel van een e-mail geïnformeerd en uitgenodigd om via een beveiligde website verdere gegevens te verstrekken en akkoord te geven voor de aanvraag. De uitnodiging is 30 dagen geldig, binnen die tijd dient u akkoord te geven voor de aanvraag. Om de aanvraag af te wikkelen is bevestiging van uw identiteit benodigd, u heeft hiervoor uw DigiD nodig.

Nadat u de Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) heeft ontvangen verzoeken wij u de originele verklaring in te leveren bij de verenigingsmanager Jan Beuckens, of als die niet aanwezig is,  de VOG in de brievenbus aan de linkerkant van de poort bij de ingang van ons complex te doen.
Na controle, maakt de VOG administratie een kopie van het VOG en bewaart deze op een veilige plek. Het originele VOG kunt u daarna ophalen bij de verenigingsmanager. Een afspraak maken kan per e-mail via [email protected]. Het kopie VOG wordt niet aan derden verstrekt!

Het NOC*NSF subsidieert de VOG aanvragen, voor u zijn hier dus géén kosten aan verbonden.

Met de VOG sluit Kolping Boys zich aan bij een brede maatschappelijke tendens die beoogt goede waarborgen te geven voor de omgang met minderjarige en/of kwetsbare mensen. Informatie over de VOG kunt u vinden op de website van de overheid en het NOC*NSF :

U kunt onderstaand formulier gebruiken om de aanvraag te starten.

Met vriendelijke groet,
secretaris v.v. Kolping Boys