Toernooien

Beste trainer/begeleider,

Leuk dat je mee wilt doen aan een uit toernooi!
Het streven van de toernooicommissie is om elk team minimaal een toernooi per seizoen aan te bieden.

Even een korte uitleg:

• Kijk hier voor een overzicht van de toernooien.
  • Als een team een toernooi wil laten inplannen door de toernooicommissie kan hiervoor een verzoek worden gedaan via [email protected] of via onderstaand aanmeldformulier
  • De toernooicommissie regelt dan de aanmelding. Is de inschrijving al gedaan door de trainer of begeleider dan graag melden bij [email protected]. Zo zorgen we ervoor dat het toernooi zichtbaar wordt in het wedstrijdprogramma van het team.

LET OP:
  • Eventuele deelnamevergoedingen voor toernooien worden niet door de toernooicommissie vergoed en zijn voor de teams zelf
  • Wij vinden het belangrijk dat wij als vereniging onze afspraken nakomen. Het afzeggen voor een toernooi is heel vervelend voor de organiserende toernooicommissie en gaat vaak ook ten koste van de kwaliteit van het toernooi. Kan je onverhoopt niet deelnemen, dan is het team verantwoordelijk voor het zoeken van een vervangend Kolping Boys team of voor het lenen van spelers bij andere teams.
  • Voor de selectieteams, zijn de pinkstertoernooien de afsluiting van het seizoen en deze doe je met het team van het afgelopen jaar. Voorbereiding - Zomer- en kick-off toernooien zijn voor de selectieteams met de nieuwe teams / trainer (Dit geldt niet voor de overige teams, de indeling van de selectie- en breedte teams lopen niet gelijk)

Kom je een toernooi tegen die nog niet in de lijst is opgenomen, graag melden via [email protected] dan nemen we deze op in de lijst

We hopen op een sportief seizoen met mooie toernooien.

Met vriendelijke groet,
De toernooicommissie