Communicatie

Momenteel wordt de informatie over onze club via verschillende kanalen aangeboden.

Een korte samenvatting van de verschillende mogelijkheden:

www.kolpingboys.nl
Is het informatiekanaal voor alle informatie over en van v.v. Kolping Boys. Een site van en voor alle mensen die betrokken zijn bij voetballend Kolping Boys Naast het programma, de actuele uitslagen is er voor elk team een eigen pagina. Ook voor leiders, trainers, scheidsrechters, vrijwilligers en bestuurders is er een eigen hoekje ingeruimd.

Voetbal.nl
Voetbal.nl is de plek voor amateurvoetballers en liefhebbers van het amateurvoetbal. Bij de subsites pupillen, junioren en senioren van Voetbal.nl staat de amateurvoetballer voorop. Het is een site vóór en dóór de amateurvoetballer zelf, met als doel een echte voetbalcommunity. Dat betekent dat alle websitebezoekers zelf kunnen bijdragen aan het succes van deze community. Zij kunnen namelijk zelf foto’s, video’s en wedstrijdverslagen toevoegen aan gespeelde amateurvoetbalwedstrijden in Clubs & Competities op Voetbal.nl. Qua insteek van deze publiekswebsite is dus gekozen voor "mijn team".

Trainers en coaches, zowel vrijwillig technisch kader als professionals, vinden op hun subsite oefenvormen, wedstrijdanalyses en voetbaltechnische tips van aansprekende vakgenoten. Trainers.voetbal.nl biedt verder toegang tot uitslagen en standen, het cursusaanbod, e-learning en de kennisbank.

Voor actieve (assistent-)scheidsrechters (club- en KNVB-arbiters), maar ook voor rapporteurs, praktijkbegeleiders en scheidsrechterscoaches en -coördinatoren is deze subsite de startpagina. Op scheidsrechters.voetbal.nl staan de aanstellingen en zijn de kennisbank, spelregels en het cursusaanbod van de KNVB Academie te raadplegen.

De subsite voor bestuurders biedt ondersteuning bij het runnen van een vereniging. Op bestuurders.voetbal.nl zijn in de rubriek ‘Mijn club’ tips en adviezen te vinden op het gebied van beleid, bestuurszaken, communicatie, financiën, juridische zaken, accommodatiezaken en horeca. Bestuurders vertellen in ‘Best Practices’ over hun succesverhalen. Tevens is via dit onderdeel van Voetbal.nl de KNVB-mailbox van de vereniging en het Digitale Uitslagen Formulier te openen.

Sportlink Club
Sportlink Club is het officiële kanaal voor alle informatie op clubniveau. Sportlink Club is een applicatie voor de verenigingsfunctionarissen en geeft de verenigingen de mogelijkheid om wedstrijdprogramma’s voor meerdere weken samen te stellen, standen op te vragen en te printen, evenals periodestanden en alle informatie over tuchtzaken en overschrijvingen op te vragen. Kortom veel gegevens zijn in Sportlink Club aanwezig om de verenigingsleden te informeren.

KNVB.nl
KNVB.nl is de plek voor informatie over de KNVB organisatie. Hiermee wordt het de
zogenaamde corporate website van de KNVB. Op deze website staan de missie, visie,
contactgegevens en informatie over beleids- en perszaken van de KNVB. Niet te vergeten, ook het nieuws van de zes districten (district west1), evenals de algemene berichten die in het verleden in de ‘Officiële Mededelingen’ werden geplaatst, blijven op deze manier via de districtenpagina’s gewoon via KNVB.nl toegankelijk.

OnsOranje.nl
Voor al het nieuws en kaartverkoop met betrekking tot het Nederlands vertegenwoordigende voetbal. OnsOranje is en blijft een initiatief van de KNVB en zijn partners. OnsOranje is straks niet alleen rondom interlands aanwezig richting de Oranjefan, maar ook juist gedurende de rest van het jaar. OnsOranje is dé ontmoetingsplaats voor Oranjefans.

Uitgebreide informatie is te vinden in: Handleiding gebruik voetbal.nl / Sportlink club wedstrijdprogramma met oa. Veel gestelde vragen over voetbal.nl en een Toelichting over het  ophalen van wedstrijdprogramma / uitslagen / standen bij Sportlink Club.