Slide3.png
Dat Kolping Boys een ambitieuze club is bewijzen onze voetbalelftallen wekelijks op én buiten het veld. Onze leden, van kabouters tot veteranen, halen alles uit hun lidmaatschap. Of dat nu sportief succes of een plezierige derde helft is. Onze sponsoren verdienen hetzelfde resultaat. Juist daarom biedt Kolping Boys diverse sponsormogelijkheden. Wil je een prominente plaats op onze website? Sponsor je een van onze kleedkamers? Of word je lid van onze kersverse businessclub?

Bekijk de SPONSORBROCHURE en vul onderstaande sponsorformulier in.

Sponsorformulier

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van sponsoring bij v.v Kolping Boys?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

* = verplicht