De vereniging

Kolping Boys is met ruim 1200 spelend leden en meer dan 300 vrijwilligers een van de grootste verenigingen van Alkmaar. Onze vereniging is opgericht op 23 april 1939.

De vereniging wordt geheel bestierd door vrijwilligers. Alleen een aantal hoog gekwalificeerde selectietrainers ontvangen een salaris. Er is in de vereniging een grote behoefte aan mensen die mee willen helpen de wedstrijden en trainingen en alles wat daarbij komt kijken - bv de kantine - mogelijk te (blijven) maken en aan onze toekomstplannen te werken. Mocht je in de gelegenheid zijn een steentje bij te dragen, neem dan contact op met de vrijwilligerscoördinator of een bestuurslid - je zult met open armen ontvangen worden!