Kleding spaarplan inschrijf formulier

WORDT SHIRTSPONSOR VAN KOLPING BOYS
Kolping Boys introduceert in seizoen 2024-2025 het Kledingspaarplan. Dit geeft de vereniging de uitstraling die het verdient. Wij zijn daarom op zoek naar Shirtsponsors.

Wat vragen wij?
Jij draagt Kolping Boys een warm hart toe en bent ondernemer of ondernemend en het lijkt je leuk om 4 seizoenen sponsor te zijn van een of meer teams. Mooie reclame, maar het is ook leuk om sponsor te zijn van je kind, eigen team of bekende!

Hoe werkt het?
Aankomend seizoen is het voornemen van Kolping Boys om alle teams te voorzien van nieuwe wedstrijdtenues, deze gaan 4 seizoenen mee.

1. Indien je ervoor kiest sponsor te worden, kies je ervoor de aankomende 4 seizonen zichtbaar te zijn op het wedstrijd tenue van een of meer teams van Kolping Boys.
  2. Na aanmelding zullen wij contact opnemen en vragen om aanlevering van het bedrijfslogo in .A!- of .EPS formaat. Een digitale afbeelding wordt gemaakt van het shirt inclusief opdruk. Na goedkeuring van de sponsor zal dit verwerkt worden.
  3. Nadat de shirts gereed en uitgereikt zijn aan het team, zorgen wij voor een teamfoto.
INTERESSE?
Vul onderstaand formulier in :

Inschrijfformulier Kledingspaarplan

b.v. JO10-4 of naam kind

Het aantal te sponsoren teams

* = verplicht