Inleverprotocol kleding

BELANGRIJK: inleverprotocol kleding alle selectie elftallen!

Beste speler,

Je maakt deel uit van één van de selectieteams bij Kolping Boys.

Bij aanvang van het seizoen wordt daarbij een voetbaltas met kleding verstrekt. Deze tas is voorzien van een wedstrijdtenue en een trainingspak en is eigendom van de vereniging. Zodra het seizoen in juni is afgerond dient de tas voorzien van alle kledingstukken weer bij het wedstrijdsecretariaat te worden ingeleverd. Helaas komt het maar al te vaak voor waarbij kleding incompleet, of erger nog helemaal niet wordt ingeleverd!

Als vereniging zijn wij daarom helaas genoodzaakt om onderstaande vergoedingen direct aan je door te belasten, in het geval de kleding incompleet of niet wordt ingeleverd!

Niet inleveren van trainingsjack euro 25,00
Niet inleveren van trainingsbroek euro 25,00
Niet inleveren van wedstrijd tenue euro 50,00

De voetbaltas en kleding, dient voor 16 juni te zijn ingeleverd door de trainer c.q. begeleider gewassen en wel, dit geldt ook voor trainingspakken. In het geval er na 16 juni nog wedstrijden zijn te spelen, dan dient men zelf kleding te regelen en niet meer gebruik te maken van de selectiekleding.

Let op, het inlever protocol geldt ook voor de seniorenselectie 1 en 2 waarbij naast de wedstrijdtenues ook de overige selectiekleding bestaande uit inloopshirts, inloopsweaters en winterjassen moeten worden ingeleverd.

Ook voor de dames selectieteams (MO15–1 en de MO17-1) gelden dezelfde afspraken als voor de andere jeugdselectieteams.

Uiterste inleverdatum voor dit seizoen van de kleding, is maandag 15 juni!
Inleverlocatie: VV Kolping Boys, wedstrijdsecretariaat, contactpersoon Piet Ursem ([email protected])

• alle teams leveren hun kleding in op de afgesproken datum, uiterlijk 15 juni.
  • teams die vanwege wedstrijden en toernooien hun kleding nog nodig hebben, kunnen deze na 16 juni weer ophalen i.o.m. Piet Ursem.