KNVB Webinar : Gezonde voeding in de kantine

10 juni 2021 10:00

Jan Beuckens, verenigingsmanager

Op dinsdag 9 juni zond de KNVB een webinar uit over de gezonde kantine en hoe je als club aan de slag kan met het creëren van een gezonde sportomgeving. Rianne van Zandbergen (projectleider FC Vers) en onze verenigingsmanager Jan Beuckens bespraken hoe je als club stappen kan zetten richting een gezonde sportomgeving en welke partijen je daarbij kunnen ondersteunen. Ook deelde Jan praktische tips en lessen die hij heeft geleerd bij zijn/onze club.

Het webinar kunt u hier volgen.

Het complete artikel staat met links naar de prsentatie en de webinar staan op de KNVB website.

Screenshot_2020-06-11_at_18.05.54.png

FC-VERS