Kolping International Cup

Gezocht: slaapplekken!

Gisteren, 1 mei 23:30  Hout u van voetbal? Hoort u graag verhalen van over de grens? Wilt u bijdragen aan een internationale voetbalervaring voor onze club? Lees dan snel verder!meer »

Kolping in het nieuws: Internationaal topvoetbal bij Kolping Boys

Gisteren, 1 mei 0:15  Uit ' Oudorpertijden': OUDORP – Internationaal topvoetbal keert terug in Oudorp. In het weekend van 25 en 26 mei organiseert voetbalvereniging Kolping Boys de Kolping International Cup. De eerste editie van het jeugdtoernooi kan direct rekenen op een indrukwekkend deelnemersveld.meer »

Kolping Boys ontvangt Fulham, Schalke 04 en Antwerp FC

15 februari 0:15  Het deelnemersveld van de Kolping International Cup is rond. De toernooicommissie kan de deelname van de talenten van het Engelse Fulham, het Duitse Schalke 04 en ‘The Great Old’ Antwerp FC (België) bevestigen. Ook de toekomstige sterren van Eredivisie-clubs sc Heerenveen en Sparta Rotterdam nemen op 25 en 26 mei deel aan het toernooi op sportcomplex De Nollen.meer »

Internationaal topvoetbal keert terug in Oudorp!

16 september 18:15  Kolping Boys organiseert in mei 2024 een nieuw internationaal voetbaltoernooi in Oudorp. Op sportcomplex De Nollen strijden de talenten van verschillende toonaangevende profclubs in het weekend van 25 en 26 mei tijdens de Kolping International Cup om de eindzege. In samenwerking met hoofdsponsor Hotel Zuiderduin en AZ wordt hard gewerkt aan het samenstellen van het deelnemersveld van het internationale toernooi voor JO15.meer »