Selectie bijdrage

Aan leden die op 1 september 2019 in een selectieteam van VV Kolping Boys zijn ingedeeld, zal ook dit seizoen een selectiebijdrage in rekening worden gebracht.

Ten opzichte van niet selectieteams, hebben selectieteams:

• Meer trainingsuren,
  • Gekwalificeerde betaalde trainers,
  • Ter beschikking gestelde voetbalkleding,
  • Uitgebreide fysio begeleiding.

De kosten die hiermee samenhangen worden (hoewel slechts gedeeltelijk) door de selectiebijdragen van de betreffende selectieteams gedekt.

Omdat de selectiebijdrage de afgelopen seizoenen niet zijn aangepast en de kosten wel zijn toegenomen zijn de nieuwe selectie bedragen aangenomen op de Algemene Ledenvergadering van 17 mei 2019.

Omdat er bij het bestuur wat vragen zijn binnengekomen over de verhoging is besloten om de selectie bijdrage in 2 delen te innen. In de komende maanden zal het bestuur met een voorstel komen over de hoogte en de inning van het tweede deel.

De peildatum voor het bepalen of iemand in een selectieteam zit is 1 september en wordt bepaald door het bestuur voetbalzaken in samenspraak met de coördinator en de betreffende selectietrainer.

De selectiebijdragen zullen in oktober 2019 van de, bij ons bekende, rekening worden afgeschreven.

Meer informatie over contributie en selectiebijdrage kun je vinden onder Lid worden! > Contributie.

Voor vragen omtrent deze incasso kun je contact opnemen met de ledenadministratie (ledenadministratie@kolpingboys.nl)

Met vriendelijke sportgroeten,
namens het Bestuur van vv Kolping Boys,