Medische staf

Medische staf Kolping Boys
Kolping Boys werkt samen met Flexfysio. Deze Alkmaarse fysiopraktijk biedt ondersteuning in de verzorging van de sporters. Fysiotherapeuten Jacques Veldkamp en Meindert de Boer staan de medische staf met hun fysiotherapeutische kennis en het medisch netwerk bij.

Voor de voetballers en iedereen die verbonden is aan Kolping Boys zijn er verschillende mogelijkheden op medisch gebied als er een blessure ontstaat, namelijk:

Gratis inloopspreekuur
Op dinsdag en donderdag van 18.00 - 20.00 uur
zijn de fysiotherapeuten van Flexfysio aanwezig op de club. In deze inloopspreekuren krijg je een gratis screening. Dit spreekuur is niet alleen voor selectiespelers, maar voor iedereen die bij Kolping Boys betrokken is. In een aantal minuten proberen we een diagnose te hebben en geven we tips. Dus heb je een vraag of klacht, wees welkom! Wil je een langere afspraak maken, bel dan even met Jacques Veldkamp (06 15052668).

Verzorging op de club
Op dinsdag-, donderdagavond en zondagochtend is er verzorging aanwezig op de club. Als je een behandeling nodig hebt, willen wij dat je dit van tevoren meldt bij de verzorger die op die trainingsavond of wedstrijddag aanwezig is. Je spreekt met één van hen een tijd af waarop je behandeld gaat worden, zodat zij voldoende tijd hebben om je te kunnen helpen.

Fysiotherapie in de praktijk

Voor iedereen is er de mogelijkheid om een afspraak te maken met een van de fysiotherapeuten in de praktijk. In de praktijk kunnen we klachten 1 op 1 goed aanpakken en kunnen we alle tijd nemen voor een uitgebreid onderzoek en behandeling.

Jacques Veldkamp, fysiotherapeut
Telefoon: 06 15052668