GOUDENKANS

1341_1.jpg Picture_1.jpg

Bij Kolping Boys draait het om sportiviteit. Wij staan dan ook voor meer dan alleen voetbal. Waar voetbal de kern is, gaan wij nog verder.

Zo willen wij ondernemers uitdagen om met hun personeel de zakelijke kant te combineren met een stukje ontspanning op maat gemaakt.

Kolping Boys heeft een super modern clubhuis met een heerlijke openhaard en diverse ruimtes voor vergaderingen, workshops, cursussen of huiswerkbegeleiding. Dit alles met een sportieve twist toegevoegd.Wij denken vanuit sportiviteit en daarom is er voor ieder bedrijf die onze faciliteiten gebruikt de mogelijkheid om met de stropdas om naar buiten te gaan en deel te nemen aan een sportieve activiteit.
Sporten is niet alleen goed voor gezondheid, maar ook bevoderd het de prestaties op de werkvloer. Uit onderzoek blijkt dat werknemers die sporten gemiddeld 6 dagen per jaar minder verzuim hebben en creatiever zijn op de werkvloer. Creativiteit is natuurlijk amper te meten maar die 6 dagen per jaar per werknemer zijn keiharde feiten.

Zo zou een zakelijke/sportieve dag er uit kunnen zien:

Kolping Boys is makkelijk per auto of openbaar vervoer te bereiken. (gratis parkeren tot 150 auto’s) Vervolgens een ontvangst met koffie en thee. Vergaderen in een grote ruimte of opgedeeld in kleine ruimtes met gebruik van beamer. Op maat ingericht een stukje ontspanning voor de hele groep. Dit kan bv. in thema’s als samenwerken, vertrouwen of leiderschap. (kleedruimtes met douches aanwezig) aansluitend staat er een (gezonde) lunch gereed en na de lunch nog vergaderen of een sportieve afsluiting, een borrel met bittergarnituur, alles in samenspraak.

Extra mogelijkheden zijn: Een lezing over voeding, een gezellige quiz over het bedrijf of een pubquiz waarbij er misschien voor de slimste of snelste medewerker nog wat te winnen valt.

Al met al is er voor welke zakelijke gelegenheid dan ook de mogelijkheid om dat met sportiviteit te combineren. Wij zien u graag op onze club verschijnen!

Voor vragen kunt u contact opnemen met:

Jan Beukens 06-24127412

Screenshot_2021-02-13_at_15.27.37.png