Cursus Pupillenscheidsrechter

Nadat zich minimaal 3 deelnemers vanuit Kolping Boys hebben opgeven doen we een verzoek aan de KNVB om de cursus op te nemen in het opleidingsprogramma. De KNVB legt een of meerdere cursusdata vast en stelt de cursus open voor leden van andere clubs. Bij 18 inschrijvingen start de cursus definitief. De minimum leeftijd voor deelname aan deze cursus is 12 jaar!

De cursus is gratis voor leden, en ouders van leden, van Kolping Boys.
Meer informatie over de spelbegeleider/pupillenscheidsrechtercursus vint u hier.

Cursus Pupillenscheidsrechter

Om deel te kunnen nemen aan de cursus moet je KNVB lid zijn en minimaal 12 jaar oud. Kolping Boys leden zijn automatisch KNVB lid. Ouders of supporters die nog geen KNVB lid zijn maken we KNVB lid. Het lidmaatschap wordt betaald door de club.

Vul onderstaand lidnummer alleen in als je KNVB lid bent via een andere vereniging.

Vul onderstaande gegevens alleen in als je nog geen KNVB lid bent.
Alle gegevens a.u.b. invullen, want deze zijn verplicht bij de KNVB aanmelding.

* = verplicht