Haal Topvoetbal naar Oudorp

KIC_banner.png

'Kolping International Cup' is een toernooi voor onze eigen J016 Kolping Boys talenten, de gehele club, ouders, familie en voetbalfans.

Een toernooi voor elkaar, een toernooi mét elkaar. De start is veelbelovend. De eerste toezeggingen zijn binnen. Clubs van naam en faam uit Nederland én Europa komen in 2024 naar Oudorp.

Tijd voor de volgende stap. En daar hebben we jou voor nodig!
Doe een donatie voor de actie 'Haal topvoetbal naar Oudorp'.

Crowdfunding

HELP ONS! De toekomstige sterren van AZ, internationale toptalenten uit grote Europese competities en Eredivisie-opleiders van het hoogste niveau zien schitteren op De Nollen? Daar kun JIJ voor zorgen! DONEER NU!