Flexfysio

flexfysio.png

FLEXFYSIO werkt voor Kolping Boys!

Met ingang van dit nieuwe voetbalseizoen werkt Kolping Boys samen met fysiopraktijk Flexfysio. Flexfysio is een snelgroeiende fysiopraktijk uit Alkmaar met een eigen behandelruimte op het terrein van Kolping Boys en een praktijk bij sportcentrum De Meent. Iedereen die bij Kolping Boys betrokken is, kan bij Flexfysio terecht. Dus ook als je geen voetbalgerelateerde klachten hebt.

FLEXFYSIO staat voor

Resultaat
Wij bieden iedereen een passende, oplossingsgerichte behandeling om het optimale uit het lijf te halen. Want iedereen verdient een topsportaanpak!

Flexibiliteit
Wij zijn 6 dagen per week open en ook in de avonduren beschikbaar.

Betrokken
Bij jou en jouw herstelproces. Wij maken tijd voor je en werken samen om zo goed en snel mogelijk weer op niveau te komen.

In contact
Onze aanpak kenmerkt zich door persoonlijk contact: met jou, je klachten en de factoren die je klachten veroorzaken.

Transparant
We geven je een duidelijke uitleg over de diagnose, prognose, advies en behandelbeleid.

Teamwork
Onze therapeuten werken samen met een sportarts, sportpsycholoog, orthopeed, orto-manueel arts, podoloog, personal trainer en de trainers van Kolping Boys.

Contractvrij
Om onze uitgangspunten waar te maken werken wij zonder contracten met zorgverzekeraars. Onze tarieven zijn marktconform en worden bij een goede restitutiepolis vrijwel 100% terugbetaald door uw zorgverzekeraar.

Inloopspreekuur
Wij zijn op dinsdag en donderdag van 18.00 - 20.00 uur aanwezig op de club. In deze inloopspreekuren krijg je een gratis screening. Dit spreekuur is niet alleen voor selectiespelers, maar voor iedereen die bij Kolping Boys betrokken is. Dus heb je een vraag of klacht, wees welkom!

Tijdens het spreekuur is er ruimte om je uitdaging voor te leggen aan de aanwezige fysiotherapeut en kan hij aan de hand van een korte screening een diagnose stellen. Daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een vervolg. Eventuele verdere behandeling kan plaatsvinden op de club of in de praktijk van Flexfysio op de Terborchlaan 299 in Alkmaar bij Sportcomplex De Meent.

Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen met ons via
072 – 511 8474. We zien je graag!

TEAM FLEXFYSIO

> Medische staf