Cashless

Sinds het begin van het seizoen 2018-2019 kan er niet meer met cash geld worden betaald in ons clubhuis. Dit houdt in dat er bij de keukenbalie en aan de bar, alleen nog gepind kan worden.

Er is ook gedacht aan de jongste jeugd die geen pinpas heeft: bij de snoep (en drinken) automaat kan er nog wel met munten betaald worden. Daarnaast is er de clubpas beschikbaar, die via het Cashpoint (alleen met briefgeld) of via de myNetPay app opgewaardeerd kan worden.

De Clubpas
Er zijn twee soorten clubpassen:

• De Commissie- of teampas, herkenbaar door de witte kleur. Deze pas is door de vereniging uitgegeven aan een commissie, team of vrijwilliger. Op de pas is door de vereniging een bedrag gestort waarmee de commissie, het team of de vrijwilliger consumpties kan betalen. Deze pas kan niet worden opgewaardeerd.
  • De Kolping pas, herkenbaar aan de groene (gras) kleur. Deze pas is verkrijgbaar achter de bar (gratis) en dient door de gebruiker zelf te worden opgewaardeerd, met briefgeld bij het Cashpoint, of electronisch via de myNetPay app.

Het Cashpoint
Met het Cashpoint, tegenover de bar, naast de toegangsdeur, kan de Kolping pas worden opgewaardeerd met briefgeld.
Hoe dit gaat staat hier

De myNetPay app
Saldo checken, opwaarderen en mobiel betalen doe je met de myNetPay app voor Android en iOS. Maar er kan meer:
  • Saldo checken en opwaarderen Open de app en je ziet je saldo.
  • Wil je opwaarderen? Via Opwaarderen kies je het bedrag en je bank. Rond de betaling af en je tegoed is direct bijgewerkt.
  • Mobiel betalen Met je mobiel binnen handbereik heb je je NetPay tegoed altijd bij je.
    Scan de QR code bij de kassa, printer of koffieautomaat en de betaling is afgerond.
    Android-gebruikers kunnen ook betalen met NFC.
  • Transactiehistorie Via Transacties zie je in een oogopslag wat je hebt gekocht en wanneer. Klik op de transactie voor meer details.
  • Tegoed naar elkaar overmaken Via de app maak je razendsnel een bedrag van jouw tegoed over naar een andere NetPaygebruiker over. Dat is een handige vriendendienst als iemand even krap zit!
De myNetPat app kan gratis worden gedwonload voor een I-Phone of Android  smartphone.

De myNetPay app instructie staat hier.
kies bij organisatie voor kolping boys
vul bij Gebruikersnaam de Username op de kaart in

- vul bij Wachtwoord de Security Code op de kaart in
- Wijzig het wachtwoord  via Meer > ChangePwd

De volledige myNetPay handleiding staat hier.