Nieuwe pupillenscheidsrechters

27 mei 2023 15:15

Gerard Venneker, vrijwilligerscoördinator

Vorige week zijn in totaal 9 leden geslaagd voor de KNVB cursus SPELBEGELEIDER/ PUPILLENSCHEIDSRECHTER. Na 2 cursusavonden met tussendoor 2 stagewedstrijden, ontvingen zij uit handen van cursusleider Rob Overkleeft hun diploma.

Wij feliciteren Janiek Bos, Roald Grisel, Marieke Haemers, Rafael van Heijningen, Vincent Helder, Rik Hof, Vince Osinga, Alessio Pala en Rob Jepma met het behalen van het diploma Pupillenscheidsrechter en wensen ze veel succes en spelplezier bij het fluiten van wedstrijden.

Met dank aan Ron Haemers voor de coördinatie van de stagewedstrijden en hulp bij de cursusavonden. En niet te vergeten met dank aan de begeleiders die de cursisten hebben geholpen en beoordeeld tijdens de stagewedstrijden, met name Chris Gilbride, Jeroen van Heijningen, Omar Ahmed, Jan Bolt en Jan Bernaards.

Wil je ook pupillenwedstrijden fluiten? Meldt je dan hier aan voor de cursus.
Of wil je een stapje verder gaan en 11 tegen 11 wedstrijden gaan fluiten, meldt je dan hier aan voor de cursus Verenigingsscheidsrechter.

Hieronder een aantal foto's van de uitreiking van de diploma's op woensdag 17 mei in ons clubhuis.

IMG-7086.jpg

IMG-7048.jpg