Cursus Verenigingsscheidsrechter

25 oktober 2023 23:00

Er zijn nog enkele plaatsen vrij bij 2 Verenigingsscheidsrechter cursussen. Het betreft cursussen die binnenkort starten bij KSV in Heerhugowaard en Vitesse '22 in Castricum.
Deelnemers moeten minimaal 14 jaar zijn.
Meer informatie over de cursus en een link naar het inschrijfformulier vindt je hieronder.

De cursus is gratis voor leden, en ouders van leden, van Kolping Boys.
Kolping Boys regelt de inschrijving.

Mocht blijken dat de lesdagen op avonden zijn dat een cursist niet kan, dan kan er altijd 14 dagen vooraf les 1 nog gratis geannuleerd worden.
Gaat het om 1 lesavond dat ze niet kunnen, dan kunnen wij de cursist opties aanbieden die les ergens anders in te halen, kortom we hebben verschillende mogelijkheden.

Voor extra info en aanmelding, zie https://www.kolpingboys.nl/1942/inschrijfformulier-cursus-verenigingsscheidsrechter/
Geef bij het aanmelden  in het veld  'Opmerkingen' aan of je voorkeur uitgaat naar KSV/Heerhigowaard of Vitesse '22 / Castricum.

Verenigingsscheidsrechter_cursus.png

Bron: KNVB.NL