Zaterdag 29-11 Kolping Boys F3 - KSV F3 : 5-0

Mick Schultz

Accommodatie

Onbekend

De winter is nu echt begonnen. Met 2 graden Celsius op de thermometer moest de mannen de kou trotseren. Met warme onderkleding en hier en daar wat handschoenen moesten we aantreden tegen het lager geplaatste KSV F3 uit het kruis. We moesten op veld B – B1, een veld waar we nog nooit hadden verloren (1x gespeeld voor de beker tegen AFC, 4-1 gewonnen).

De eerste helft was om te smullen, de beste helft tot nu toe denk ik. De verdediging stond goed met Max, Connor en Ruben, de aanval was sterk Sidney, Yanick, Timo en Jayden, Yahya stond goed te keepen. Max vond ik erg sterk deze wedstrijd (mag ik dat zeggen als vader, ach waarom niet!?). Na heel veel mooie aanvallen, acties en passes konden we uiteindelijk met een 4-0 voorsprong de rust in. Doelpunten van Yanick, Sidney en 2x Timo gaven het vertoonde spel een terechte ruststand. De beloofde wat voor de 2e helftJ.

Helaas konden we de 2e helft dit voetbal niet doorzetten. KSV werd iets beter en konden ook wat vaker aanvallen. Yanick stond de 2e helft op doel en heeft die netjes schoon kunnen houden. Aan de andere kant wisten nog 1x een doelpunt te maken. Max die na een soloactie de 5-0 eindstand liet aantekenen. Tot meer doelpunten zijn we niet gekomen.

Volgende week uit tegen de grote broer van de F3, KSV F2 uit en die week daarna de topper tegen FC Koedijk wat nog geen punt heeft verloren.

Doelpuntenmakers tot nu toe:

Timo                 8

Sidney              7