Kolping E13 - Limmen E7 7-5

Ouder

Accommodatie

Onbekend

Wat een wedstrijd! Wat hebben we hard gewerkt. De E13 begon sterk met een schitterend doelpunt van Sem. Via de rechterkant een prachtig afstandsschot, de bal krulde prachtig over de keeper in de kruising.
Daarna was Limmen aan zet. Drie doelpunten op rij en even leek het er op dat Limmen oppermachtig was. Maar niets was minder waar want nog voor rust werd de achterstand weggepoetst door twee prachtige treffers van onze topscoorder Dinand. Natuurlijk kon dit alleen gebeuren door goed optreden van Liam, sandrea en Lotte op het middenveld en werden de spitsen gevonden. Vooral Liam viel enorm op, wat een vechter en een harde werker.
Gelukkig stond de verdediging ook als een huis en hebben Jimmy en Chris in de eerste helft prima werk verricht! Na de rust had Dinand goed de smaak te pakken en prikte hij er nog maar is twee doelpunten bij!
Gelukkig was Niek zo scherp als een mes op doel (net als Wassim in de eerste helft) en leek het erop dat hij het doel verder schoon zou houden. Toen kwam de schitterende uithaal van Wassim, wat een pegel! Vol in de kruising vanaf een metertje 15.
Ook Chris was weer levensgevaarlijk in de spits, waardoor uiteindelijk Sem de 7e treffer mocht maken. Het was toen 7-3.
Toen hadden we even een dipje en kregen we nog twee doelpunten tegen. Maar met nog twee minuten op de klok was het al duidelijk genoeg, we gingen winnen! Eindstand 7-5, een prachtige overwinning!