Kolpingboys E5 te sterk in eigen huis tegen SVW 27 E5

Ouder

Accommodatie

Onbekend

Eindelijk weer eens een thuiswedstrijd. Het gebeurde weer, binnen een minuut scoorde de tegenpartij. We waren even de kluts kwijt. We moesten weer een achterstand wegpoetsen. Maar ik had de volste vertrouwen in dat het goed zou komen en de gelijkmaker kwam dan ook in de 13de minuut op aangeven van Divine scoorde Tijmen. SVW 27 maakte het moeilijk voor onze verdedigers Nuel en Jazzley, aangezien zij 3 aanvallers hadden, was het echt belangrijk dat onze middenvelders in dit geval Divine en Hasan ook mee gingen verdedigen. SVW 27  waren fel op de bal en zorgden dat we moeilijk in ons spel kwamen. Sverre stond goed te keepen en wist een paar ballen mooi uit het doel te houden. Zelfs eentje nog met het voetje waardoor de bal net nog langs het doel ging. Stefan kon zijn draai nog niet echt vinden en had hem toen maar gewisseld met Danny. Er ontstond hierdoor iets meer ruimte. Bij een aanval aan onze kant kwam Tijmen vrij van zijn man en kon hem mooi voorgeven aan Danny. 2-1 gingen we de rust in.

Na de rust kwam Stefan er weer in. Op een of ander manier was de knop omgedraaid. Stefan scoorde een mooi doelpunt vanaf een afstand de bal kwam hoog in het doel. De keeper kwam er niet bij. 3-1. Het middenveld deed ook goed mee in de aanval Yoeran en Nuel sloten goed aan en verdedigde ook goed mee. Hasan en Jazzley waren ook goed bezig achterin. Er vielen toen een aantal doelpunten achter elkaar. Stefan (28ste minuut, assist Danny), Danny (29ste minuut, assist Stefan), Stefan (36ste minuut, assist Danny). SVW kwam ook weer tot scoren, Sverre kon hem net niet tegenhouden. 6-2 was de stand. Nuel en Divine pakte ook nog hun doelpuntjes mee en Stefan scoorde net nog voor het einde van de wedstrijd. Einduitslag 9-2!

Volgende week hebben we een uitwedstrijd tegen Sporting S E1 (oude clubje van Nuel). De wedstrijd begint om 10.30. Graag verzamelen om 9.30 bij Kolping.

Sportpark De Mijse - Sporting S

Oostmijzerdijk 4 1636 WC

SCHERMERHORN

tel. 072-5021225