Oud Kolping Boys speler Robert van Bokhorst overleden

11 mei 2023 17:30

Gerard Venneker, vrijwilligerscoördinator

Op dinsdag 9 mei is oud-speler, en directeur/eigenaar van Miko Koffie Noord-Holland, Robert van Bokhorst overleden. Hij is 54 jaar geworden. Leden van Kolping Boys kennen Robert waarschijnlijk als vader van 'De Koffie Broers', Mike en Ferry, die elke zaterdagmorgen heerlijke koffie serveren vanuit hun Koffie-Food truck op het pleintje voor ons clubhuis. Zelf heb ik het genoegen gehad om met Robert te voetballen in verschillende senioren teams. Wij wensen Carolien, Mike, Ferry en de overige familieleden veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies.

1516613450489.jpegKoffiebroers-2.jpg
A944D5A8-6DD1-48F5-BD41-EE5DB226738D.pngScreenshot_2023-05-11_at_18.15.47.png