Klaar voor de competitiestart

15 augustus 2023 11:15

Jan Beuckens, verenigingsmanager

Er zijn in de zomerstop weer werkzaamheden verricht om het complex klaar te maken voor het komende voetbalseizoen. Zo heeft clubman en sponsor Antoine Kemps de vloer van kleedkamer 13 onderhanden genomen. Vakwerk! Good-old Jaap Zonneveld heeft de buitenkant van ons clubhuis weer seizoen klaar gemaakt, en Piet Ursem struiken gesnoeid en onkruid gewied. Bedankt Antoine, bedankt Jaap, bedankt Piet, bedankt alle vrijwilligers die in de zomerstop aan de slag zijn geweest op ons complex!

PHOTO-2023-07-10-14-57-18.jpg
Verenigingsmanager Jan Beuckens bedankt Sponsor Antoine Kemps van 'Floor is Art'
voor de verlenging van het sponsorschap met opnieuw 3 jaar

IMG-7499.jpg
De vloer van kleedkamer 13 is weer als nieuw!

PHOTO-2023-08-11-09-22-16.jpg
Jaap Zonneveld maakt de buitenkant van ons clubhuis weer seizoen klaar

IMG-7536.jpg
Piet Ursem maakt de fietsenstalling onkruid vrij