Kolping in het nieuws: ’zuinig zijn op talent Barasi'

18 december 2021 13:00

Afgelopen week scoorde Yusuf Barasi zijn eerste goal in de hoofdmacht van AZ. Het 4e doelpunt in het met 4-1 gewonnen bekerduel tegen Heracules. Yusuf speelde van 2011 t/m 2014 voor Kolping Boys, en heeft daarna de jeugdopleiding van AZ doorlopen. Namens het bestuur en de leden van Kolping Boys: Gefeliciteerd Yusuf!

Uit het Noord Hollands Dagblad van vrijdag 17 december:
'Als een duveltje uit een doosje was hij weg, woensdag-avond. Op het randje van buitenspel ging Yusuf Barasi diep, hij werd bediend door Owen Wijndal en even later was het raak. Yusuf Barasi (18) is snel, heeft diepgang en scoort redelijk gemakkelijk.'

Het complete artikel, van Theo Brinkman, met foto van Ed van de Pol, kunt u lezen in de Alkmaarse Courant / NHD , en hangt ook op het prikbord in ons wedstrijdsecretariaat.
Bron: www.noordhollandsdagblad.nl

Kolpinginhetnieuws