Van het bestuur: Kleding Spaarplan

22 juli 2023 18:00

Het bestuur

Na een prachtig afsluitend en sportief seizoen gaat eenieder genieten van een fijne zomervakantie! In dit nieuwsbericht brengen wij jullie graag op de hoogte van enkele belangrijke positieve veranderingen die binnen onze vereniging plaatsvinden.

In het nieuwe seizoen 2023-2024 is onze vereniging een transitiejaar ingegaan voor wat betreft onze materialen en kledinglijn. Na jarenlang te hebben samengewerkt met Soccercenter als onze kledingleverancier, is Kolping overgestapt naar een nieuwe partner: SMP. Wij zijn enthousiast over deze samenwerking (ook uit ervaring vanuit het verleden), en hebben er alle vertrouwen in dat SMP ons zal voorzien van kwalitatieve sportkleding.

Deze verandering heeft ons ook de gelegenheid geboden om de afspraken met onze kledingleverancier Jako te herzien. Het zeer goede nieuws is dat ingaande het seizoen 2024- 2025 de vereniging voornemens is om overstappen naar een KLEDING SPAARPLAN!

Wat betekent dit voor onze spelende leden?

Elk spelend lid dus ook niet selectiespelers zowel jeugd als senioren, ontvangen van de vereniging een nieuw wedstrijdtenue. Dit betekent dat je altijd in stijl op het veld zult verschijnen en kunt genieten van frisse en comfortabele sportkleding. Met de introductie van het kleding spaarplan verkrijgen we niet alleen hoogwaardige kleding maar ook extra exposure mogelijkheden voor sponsoren!

Financieel is het ook een goede deal, de contributie wordt weliswaar met euro 20,00 verhoogd maar daar krijg je dan een mooi wedstrijdtenue voor terug! De vernieuwde kledinglijn zal ervoor zorgen dat iedereen eruitziet als een team en trots het veld kan betreden. Voor selectiespelers verandert er financieel niet veel, kleding is al onderdeel van de selectiebijdrage.

Hoe gaan we nu verder?
De introductie van het kledingplan heeft een positief effect op onze spelende leden en wij vinden het van belang om hiervoor een extra ALV te plannen. Dat geeft ons de gelegenheid om meer details met jullie te delen en om vragen te beantwoorden.

Wanneer komen wij bij elkaar?
Reserveer alvast donderdag 28 september in je agenda en meldt je aan via onderstaande link. Link aanmeldformulier extra ALV

Locatie: Kantine
Inloop: vanaf 19:00 uur
Aftrap: vanaf 19:30 uur