Lagosse Chocolade steunt Kolping Boys!

22 oktober 2021 18:45

John van den Oord / Jan Beuckens

Leo van der Malen van Lagosse Chocolade heeft speciaal voor Kolping Boys een puzzel van Belgische chocolade geproduceerd. De Kolping Boys chocolade puzzel bestaat uit veertig puzzelstukjes, smaakt heerlijk en is een geweldig cadeau of relatiegeschenk.

Screenshot_2021-10-18_at_12.59.06_1.png
In navolging van de feeststollen-actie met Jos Rood (2020) organiseren wij, dit jaar, samen met Lagosse Chocolade, een actie met de Kolping chocoladepuzzel om het doel te realiseren; overdekt, vernieuwd terras bij ons clubhuis. De Kolping Boys chocoladepuzzel, van Belgische chocolade, bestaat uit 40 puzzelstukjes en smaakt heerlijk, ook leuk om te geven als cadeau of relatiegeschenk.

Je kunt de chocoladepuzzel bestellen voor slechts € 8,90 in onze webshop ; de helft komt ten goede aan Kolping Boys.
Bij de bestelling kan je aangeven welk team je wilt begunstigen. Het team dat de meeste puzzels verkoopt verdient een bezoek aan een thuiswedstrijd van AZ.

De Kolping Boys chocoladepuzzels zijn op zaterdag 27 november of op zaterdag 4 & 11 december (Corona-proof) af te halen bij het clubhuis van Kolping Boys.

DOE MEE, geniet van de feestdagen en geniet van de chocoladepuzzel!

Screenshot_2021-10-22_at_19.45.49.png

Voor bedrijven hebben we een speciale actie

Een chocoladepuzzel voor jouw personeel!
Jouw personeel een leuke attentie geven tijdens de feestdagen en tegelijkertijd voetbalvereniging Kolping Boys steunen? Dat kan!

Actie Kolping chocoladepuzzel voor bedrijven
Voor meer informatie Jan Beuckens 06 24 12 74 12 of John van den Oord 06 39 11 05 88

Bron: www.lagosse.nl

chocoladepuzzel