KIKArun speciaal voor Delano

Marieke Walter

3 jaar geleden, op donderdag 4 juli 2019 is Delano Rotteveel overleden. Na 4 ½ jaar vechten moest hij de oneerlijke strijd tegen leukemie opgeven. Delano was een geliefd Kolping Boys lid vanaf de mini’s en heeft het voetbal altijd met grote hartstocht gedaan. Het was de wens van Delano zodra hij hersteld was van deze afschuwelijke ziekte om iets te kunnen betekenen en aandacht te hebben voor kinderen en jongeren die hetzelfde meemaken als hij heeft meegemaakt.

In zijn naam en ter nagedachtenis aan al onze dierbaren die aan deze ziekte zijn overleden organiseren wij de run voor Kika! Stichting KiKa (kinderenkankervrij) heeft als doel om de genezingskans van kinderen met kanker te verhogen naar 100%.

De Kikarun vindt plaats op vrijdag 10 juni. De start is om 19:30 uur bij Kolping Boys. Na de Kikarun die weer eindigt bij Kolping Boys, worden namens de hechte vriendengroep van Delano ballonnen opgelaten. Wij vertrouwen op een grote opkomst en gulle giften!

Via onderstaande actiepagina op www.actievoorkika.nl kunt u KIKA ondersteunen. Kies de Actie "kikarun speciaal voor Delano" en u kunt een voor u passend bedrag doneren. Dat kan anoniem of met uw naam erbij. Alvast hartelijk dank!

Delano.jpeg
Bron: www.actievoorkika.nl