Zondag 20 nov. CONCERT in de KAS van t‘ IJkgebouw

19 november 2022 12:45

Maurice de Jong | bedrijfsleider bij De Eendracht

Wij willen jullie graag op de hoogte stellen van ons concert aankomende zondag 20 november om 15.00u. Micheline van Hautem & Erwin van Ligten zorgen deze zondag voor een muzikaal spektakel!

Dit geweldig persoonlijk muzikaal spektakel zal bij ons plaatsvinden in de kas bij de Eendracht in ’t IJkgebouw.
Van Brel tot Piaf & Shaffy ze zullen allemaal de revue passeren. Dit duo is magisch muzikaal!

Het begint om 15u en kaarten hiervoor zijn via de volgende link verkrijgbaar: https://www.deeendracht-alkmaar.nl/concert-in-de-kas-a-la-carte/

Uiteraard is ons vriendelijk verzoek te delen met eventuele geïnteresseerde vrienden en kennissen.
Graag tot zondag bij de Eendracht in ’t IJkgebouw!

Gastvrije groet,
Maurice de Jong | bedrijfsleider bij De Eendracht