Contractverlenging met hoofdsponsor AH Oudorp

9 maart 2023 0:00

Jan Beuckens, verenigingsmanager

AH Oudorp en Kolping Boys hebben het hoofd sponsorcontract verlengd met opnieuw 5 jaar. Kolping Boys is AH Oudorp zeer dankbaar voor het vertrouwen en de ontstane samenwerking. AH Oudorp is trots om Hoofd sponsor te zijn van de grootste voetbalvereniging van Alkmaar en omstreken.

AH_handtekening_1.jpg

v.l.n.r Mariska Bruin (AH Oudorp),  Erik Burger (voorzitter) en Robin de Goede (AH Oudorp)
Samen leggen we de laatste hand aan een nieuw album met voetbalplaatjes. Begin april gaanwe de albums uitdelen aan de leden en dan kan het grote sparen beginnen.

AH_handtekening_2.jpg

Voorzitter Erik Burger overhandigt een proefexemplaar van het Voetbalplaatjes album aan Hoofdsponsor Robin de Goede

Erik_AH_Jan.jpg

v.l.n.r Erik Burger (voorzitter), Robin de Goede en Mariska Bruin (AH Oudorp) en Jan Beuckens (verenigingsmanager)